Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego – nowe przesłanki wykluczenia krok po kroku
W związku ze zmianami przepisów poszerzył się katalog obowiązkowych przesłanek wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Bardzo ważne dla placówek oświatowych jest to, że nowe przesłanki wykluczenia podlegają obowiązkowej weryfikacji nie tylko w toku postępowań prowadzonych wedle reżimu ustawy z 11 września 2019 r., ale także w toku dokonywania drobnych zakupów realizowanych na podstawie wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień o wartości mniejszej niż 130.000 zł. Przeczytaj, jakie są przesłanki wykluczenia po wejściu w życie specustawy oraz jak postępować zgodnie z nowymi przepisami. Materiał zawiera uporządkowane wytyczne, krok po kroku, dzięki czemu nic nie umknie Twojej uwadze.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Kadry i Płace w Oświacie
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Kadry i Płace w Oświacie