Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130.000 zł w praktyce − 12 problemów z rozwiązaniami
Przygotowując regulamin, warto wypracować rozwiązania adekwatne do specyfiki zamawiającego. Należy zatem wyważyć, aby regulamin z jednej strony uwzględniał możliwości organizacyjne danej instytucji i nie narzucał nadmiernie skomplikowanych zasad postępowania, z drugiej zaś by zapewniał transparentność, gospodarność i efektywność wydatkowania środków publicznych. Czy wprowadzanie regulaminu udzielania zamówień o wartości poniżej 130.000 zł stanowi obowiązek zamawiającego? Czy umowa, której roczna wartość jest mniejsza niż 130.000 zł, może zostać zawarta na czas nieoznaczony? Odpowiadamy na najczęściej spotykane problemy Czytelników!
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Kadry i Płace w Oświacie
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Kadry i Płace w Oświacie